(شعرهای پاشا) نامه ای به خدا

سلام به صاحب نام سلام، 
ما حالمان خوب است،  
ملالی نیست جز دوری من ازشما،  
نمیدانم چرا تو که این همه به من و نزدیکی من چرا ازتو و یاد تو دور افتاده ام.  
ماحالمان خوب است و گهگاهی به وقت گرفتاری و درماندگی بیاد توهستیم  
وانقدرکه مهربانی تلافی که نمیکنی بلکه بیاد من هستی.  
ما حالمان خوب است و اگر هم بدباشد تو باروح پاکت و نورامیدت حالمان راخوب خواهی کرد، 
 پس ای خدای من هرگاه که من گرفتارغفلت شدم و حالمان بدشد  
تو دست مرابگیر و حال بنده خودت راخوب کن که میدانم چه بخواهم  
و چه نخواهم تودرکنارم هستی وحالمان را خوب میکنی.  
خدایادستم رابگیر و مرا یاری کن تا حال کسانی که حال خوبی ندارند خوب کنم  
تا همه بدانند تو هستی تا کسی حالش بدنباشد،  
زیاده عرضی نیست و تاتو هستی کسی تنهانیست  
پس حافظم باش ای خدای حافظه انسان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد