(شعرهای پاشا) پند و اندرز

ازمنه پاشا بر دوستان سلام /"گویمت پندی بشنو تو کلام/" مصرعی گویم از بهر دوست/" آنانی که شدند معشوق فیسبوک/" در جهان کاری ندارید دوستان/" پیشه و یاری ندارید دوستان/" زندگانی در جهانت واقعیست/" در تخیل در توهم نیست نیست/" منکه پاشایم ندانم آن دو چیست! /" هرکه گوید، گویمش که بیست بیست

منو تنهایی

زیرباران بدونه چتر، جوی های پر ز آب، میرود روان و من به دنباله آن ،درختان سیراب میشوند و گل بوته ها با طراوت به باران خوش آمد میگویند، این لحظه دیداره عاشقان است، میروند دست در دست و من تنها، من تنها در راه و نظاره گر لحظه های شاد آنان و من تنها، من تنها چترم را باز میکنم و دست در دست چترم میروم سوی خانه خالیه خود.‏

(شعره پاشا) عاشقانه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دو بیتی

یار باز بیقرار و افسرده حال /نشسته ام لب جوی خیال/ به امید دیدن آن )یار( بی مثال/ که پرکشید ز آغوشم سبکبال/

همدان

همدان میخوام بگم براتون ازهمدان شهر شیران و دلیران باباطاهر و بو علی سینا جوزیاش تو رامیشان. بگم از گنج نامه و غار علیصدرش شهرک مدنی و نونو پارک قشنگش کورنگ و کرد آباد و داقدابادش خضر و شهرک و عباس آبادش بگم از اینجا و از اونجاش وسط و اول و اخراش اینا همش از زیبای و خداش